Організація ділових заходів

Ми допоможемо вам з організацією та проведенням різноманітних за формою та задачами ділових заходів: конференцій, круглих столів, презентацій, телемостів, семінарів, форумів, тренінгів та виставок.

Чим ми корисні:

1. Розробимо план, програму та концепцію заходу;
2. Розрахуємо прозорий бюджет;
3. Підберемо локації, орендуємо та оформимо приміщення;
4. Вирішимо питання із запрошенням, реєстрацією та розміщенням учасників та спікерів;
5. Забронюємо авіа та залізничні квитки, забезпечимо гостей трансферами;
6. Організуємо харчування: кава-брейки, обіди, ланч-бокси;
7. Забезпечимо технічну підтримку заходу, відео та фотозйомку;
8. Організуємо гала-вечерю з цікавою програмою та святковою частиною;
9. Виготовимо та доставимо поліграфічну та сувенірну продукцію;
10. Організуємо інформаційну підтримку;
11. Забезпечимо безпеку проведення заходу будь-якої складності.

Чому обирають нас


Рівень

Ми проводимо більше 300 заходів
на рік різного рівня складності та географії

Індивідуальність

Клієнти забезпечені
персональнім менеджером
та сервісом 24\7

Надійність

Ми працюємо напряму з міжнародними
партнерами та професійними
системами бронювання

Супровід

Компанія забезпечує супровід
на місці проведення будь-якого заходу

Зручність

Зручний для клієнтів спосіб
розрахунку за надані послуги